Speedrecensionsdagar!

SpeedOm en vecka åker jag till Alperna för att åka skidor i dagarna sju. Under den veckan hade jag tänkt att köra ett uppsamlingsrace med korta och kvicka recensioner av filmer som jag har sett men inte kommit mig för att skriva om. Men sen kom jag på att det är bättre att köra detta när jag faktiskt har tid och möjlighet att svara på de kommentarer som kommer att ”välla in”.😉 Skämt åsido, det är ju trevligare att visa att man uppskattar kommentarer genom att faktiskt svara på dem också. Så, därför börjar från och med imorgon lördag speedrecensionsdagar här på bloggen. Varje dag, kl 6 och kl 18 poppar det upp en ny kortrecension. Välkomna!

Om Jojjenito
And all that is good is nasty

4 Responses to Speedrecensionsdagar!

  1. Sofia skriver:

    Kul idé, visst är det roligare att få en direkt reaktion på kommentarerna. Du månar om dina läsare🙂

    • Jojjenito skriver:

      Idé och idé. Jag kände att jag ville ha ut mina åsikter om filmer som hamnat i en evig snart-ska-jag-skriva-om-dem-backlog. Kort och koncist skulle det vara så jag bestämde att texten skulle få plats bredvid en 200 x 200 bild. Lite samma tänk som på Twitter fast några fler ord.😉

  2. Steffo skriver:

    Bra grepp!
    Har faktiskt länge funderat på något liknande…som motpol till de lite mer längre texterna man riskerar att spotta ur sig med jämna mellanrum.
    Kanske jag kan få tummen ur nu när du visat vägen..!!?🙂

Kommentera

