Semesterstängt!

Nu är det äntligen semester för min del och jag tar även digital semester för att ägna mig åt mer analoga aktiviteter i Dalarna. Vandring, bad, läsning, grillbriketter mm mm innebär att bloggen tar ledigt tills vidare och att jag kommer vara avkopplad och nedkopplad.

Livstecken kommer nog att dyka upp på Twitter: @jojjenito eller på Instagram: @jojjenito but don’t bet on it.

Vi ses när vi ses!

PS. En teaser om vad som väntar i slutet av sommaren: The Fast and the Furious Frenzy!

Om Jojjenito
And all that is good is nasty

6 Responses to Semesterstängt!

  1. Jessica skriver:

    Ha det så skönt! Själv ska jag semestra lite till, i Härjedalen/Jämtlandsfjällen där det ska vandras, tältas och ridas islandshäst. Väl mött i augusti!

  2. Fiffi skriver:

    Ha en skön semester – i världens finaste landskap🙂

  3. Sofia skriver:

    Sena semestrar i bloggosfären tycks vara vad som gäller. Ha det så trevligt! Ser med spänning fram emot frenzyn🙂

    • Jojjenito skriver:

      Det blev en sen semester i år. Ville inte jobba för länge innan det var dags för nästa lediga vecka (i Malmö).😉 Frenzyn börjar på måndag!

Kommentera

