Kommande tema på Jojjenito: P-Funk Friday

Här kommer en liten teaser av ett kommande tema här på bloggen. Ett tema som handlar om musik. Dessutom är det ett test av funktionen att posta en YouTube-video i ett inlägg. Just detta ska tydligen ska krångla just nu på WordPress. Och krångla gjorde det men efter en del mickel fick jag till det till slut.🙂 Hoppas jag. Meddela gärna om ni ser videon inbäddad i inlägget ok.

Om Jojjenito
And all that is good is nasty

6 Responses to Kommande tema på Jojjenito: P-Funk Friday

  1. Movies - Noir skriver:

    Japp, det syns och går att ”lyssna” på😉

  2. Sofia skriver:

    Ohh, musikutbildning. Man tackar!

    • Jojjenito skriver:

      Haha, ja vi får se vad det blir av det. Inte många brukar fatta vad jag snackar om när jag säger att Parliament-Funkadelic är mina favoriter inom musik.Tänkte helt enkelt köra historien om P-Funk blandat med mina egna tankar kring det hela.

  3. filmitch skriver:

    Ser jag fram emot🙂 Mer musik åt folket!

Kommentera

