Semesterstängt!


Nu tar bloggen ledigt ett tag eftersom det väntar en veckas skidåkning i Pyrenéerna (yay!). Jag är tillbaka på måndag 12/3.

Om Jojjenito
And all that is good is nasty

5 Responses to Semesterstängt!

  1. filmitch skriver:

    Ha det så trevligt. är det Andorra som hägrar? Spännande där har jag aldrig varit.

  2. Pladd skriver:

    Jag visste knappt att man kunde åka skidor där. Fräckt!

  3. Movies - Noir skriver:

    Blir det ett litet reportage från denna resa också ? Vore jättekul med lite bilder och text, om tid ges så klart.

  4. Sofia skriver:

    Det var värst vad du är ute och flänger och far… Ha det så trevligt!

  5. Jojjenito skriver:

    filmitch: Japp, resan går till lilleputtlandet Andorra.

    Pladd: Jorå, Andorra och Pyrenéerna har berg på ca 3000 m så här går att åka skidor.

    Movies – Noir: Ja, om det efterfrågas så kan det bli en liten reserapport när jag kommit hem. Jag har inte nån bra tillgång till Internet här nere. Nu använder jag hotellets betal-Internet så har inte tid att skriva så mycket.

    Sofia: Ja, det har blivit en del resor på senaste tiden.🙂

Kommentera

